Meteen naar de content

VOOR 23:59 BESTELD, IS MORGEN VERZONDEN

Land/regio

Winkelwagen

Retourbeleid

Retourbeleid

Indien om welke reden dan ook niet tevreden bent met de bestelling die je hebt ontvangen, neem dan contact met ons op. Bij Kessels Mode streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze hebben gekocht bij onze leveranciers. Als je niet tevreden bent met het product, neem dan contact met ons op en ons team zal je onmiddellijk helpen.

Hoe kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Als je besluit om je producten binnen onze gratieperiode van 30 dagen naar ons terug te sturen, zullen we het totale bestelbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van het product terugbetalen. Helaas kunnen we de verzendkosten voor retourzendingen niet vergoeden.

Volg de onderstaande stappen om je product te retourneren:

Stuur ons een e-mail naar info@kessels-mode.nl waarin je aangeeft dat je je bestelling of een deel ervan wilt retourneren.

Wacht op een reactie van onze klantenservice over of we de retourzending kunnen accepteren.

Als we je retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende: Verpak het product dat moet worden geretourneerd netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

Stuur het pakket naar het retouradres dat door onze klantenservice is verstrekt.

Geef onze klantenservice de Track & Trace-code.

Zodra je pakket is aangekomen en is gecontroleerd, zullen we het bestelbedrag van de geretourneerde producten terugbetalen via de betaalmethode die is gebruikt voor de aankoop.

Helaas kunnen producten die aan een of meer van de volgende criteria voldoen, niet worden geretourneerd:

Voor verzegelde producten. Zodra de verzegeling is verbroken, kunnen deze producten niet worden geretourneerd. Op maat gemaakte producten vervaardigd door de ondernemer volgens de specificaties van de consument. Producten van persoonlijke aard. Producten die van nature niet kunnen worden geretourneerd. Producten die vallen onder de categorieën "Beauty", "Kinderen & Baby" en "Sport" kunnen vanwege hygiënemaatregelen in verband met COVID-19 niet worden geretourneerd.

Retouradres:

We gebruiken het retouradres van onze leverancier. Dit adres krijgt u van ons als u het product wilt retourneren

Annulering van geplaatste bestellingen

Annulering van je bestelling is niet mogelijk. Onze bestellingen worden rechtstreeks in het systeem verwerkt, waardoor annulering onmogelijk is.

Beschadigde producten bij aankomst

Wat vervelend! Je product kan tijdens het transport beschadigd zijn geraakt. Als je een beschadigd of incorrect product ontvangt, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Helaas vervalt de retourperiode daarna.

Voor de snelste oplossing stuur je ons een e-mail met een foto waarop het beschadigde deel van het artikel zichtbaar is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen bij je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Voor defecten bieden we altijd gratis een nieuw pakket aan de eerste keer, en helaas kunnen we geen terugbetaling doen. Als het de tweede keer defect aankomt, zullen we het totale aankoopbedrag terugbetalen.

Voor vragen over beschadigde producten bij aankomst kun je contact met ons opnemen via support@vandijkmode.nl.

Productfouten of defecten na gebruik

Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat er na verloop van tijd een productdefect optreedt. Het moet een defect zijn. Met andere woorden, het onderdeel is gebroken en voldoet niet langer aan de voorgeschreven standaard van de fabrikant. Slijtagedelen zijn uitgesloten van defecten. Slijtagedelen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

Levering van verkeerde producten

We doen ons uiterste best om alle bestellingen correct te verwerken. Helaas kan het voorkomen dat bestellingen door de mazen glippen en we het verkeerde product leveren. Uiteraard zullen we dit oplossen en je de juiste bestelling kosteloos toesturen.

Voor vragen over de levering van verkeerde producten kun je contact met ons opnemen via info@kessels-mode.nl.

Veelgestelde vragen over ons retourbeleid

Wat is de retourperiode? Je kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg? Een volledige terugbetaling zal worden uitgegeven naar de oorspronkelijke betaalmethode nadat we hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd dat de producten niet zijn geopend. Alle klanten moeten contact met ons opnemen nadat ze het pakket hebben geretourneerd en ons voorzien van Track & Trace-informatie zodat we de terugbetaling kunnen verwerken. Houd er rekening mee dat de meeste financiële instellingen doorgaans 3-5 werkdagen nodig hebben om de terugbetaling te verwerken.

Waarom kunnen beauty- en gezondheidsproducten niet worden geretourneerd? Een lijst van hygiëneproducten die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet uitputtend): ondergoed, bikini, make-up, haarstylingsproducten, schoonheidsproducten, etc. We nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van al onze klanten door geen retourzendingen van schoonheids- en gezondheidsproducten toe te staan.

We staan hierin niet alleen. Andere aanbieders van schoonheids- en gezondheidsproducten staan om dezelfde redenen geen retourzendingen toe. Over het algemeen kunnen producten niet worden geretourneerd als een van de volgende voorwaarden van toepassing is:

De koper heeft de geleverde producten zelf gerepareerd en/of aangepast of door derden laten repareren en/of aanpassen. De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden of anderszins onzorgvuldig behandeld of in strijd met de instructies van de tussenpersoon en/of de verpakking. Het defect is geheel of gedeeltelijk te wijten aan overheidsvoorschriften over het type of de kwaliteit van de gebruikte materialen; hygiëneproducten kunnen niet worden geretourneerd en terugbetaald, vooral niet met de huidige COVID-19-maatregelen. Moet ik betalen voor mijn retourzending? Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van hun retourzending. We raden aan om je retourzending met een Track & Trace te verzenden, omdat we geen verantwoordelijkheid kunnen aanvaarden voor zoekgeraakte retourzendingen.

Kan ik mijn product retourneren zonder contact met jullie op te nemen? Neem voor het verzenden van een retourzending contact met ons op, aangezien het retouradres kan verschillen van het adres waar je oorspronkelijk je bestelling hebt ontvangen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen? Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op support@vandijkmode.nl. Het team van Kessels Mode werkt zeven dagen per week. We garanderen een reactie binnen één werkdag en helpen je graag verder!

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen? Voor de snelste oplossing, voeg een foto toe waarop het gebrekkige of beschadigde deel van het artikel zichtbaar is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om je te helpen bij je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen. Als je een beschadigd of incorrect product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Helaas vervalt de retourperiode daarna.